Welkom op mijn reisblog!

17 maart 2015

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger!  Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar Zimbabwe en van de uitwerking hier van in Nederland in 2015 .

# Sinds jaren stuur ik hen soms Engelse info over sites en voor hen interessante boeken, publicaties en opleidingen.

# De projecten die ik gezien heb in Zimbabwe, kan ik steunen met anderen samen :

* wezen projecten

* vrouwenactiviteiten

* jongereninitiatieven

* bouwactiviteiten

* landbouwproducten / kippen geiten

* aanschaf van muziekinstrumenten en andere materialen

@ Door gesprekken met betrokkenen in Nederland ben ik met dit initiatief door gegaan. Zo kun je ook lezen wat we hier doen om hen daar te kunnen ondersteunen in hun pogingen om te overleven, om anderen te helpen en om in de gemeenten iets extra's te geven, waar ze zelf niet aan toe komen.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!